MÅNDAG

oiwh vilken fin dag! blev skjutsad till skolan där jag åt frukost med lovisa och nicole. malin hade på sig en så fin kofta att jag ville slå henne.. hade veckan innan testat en "ungefär" likadan. visade det sig dock vara likadan :D en sandfärgad från HunkyDory. Fick kli i fingrarna och efter skolan gick jag, lovisa, malin, anna och sofia ner till stan och in på Cirkus där jag beställde en sådan kofta (slut överallt). gick även in och testade uggsen på Zebra. mmmmmm va fina de hade varit till. 2200:- får man hosta upp tyvärr... provade även en beige kofta från Odd Molly, men eftersom jag nu beställt HunkyDorykoftan får jag nog chilla lite.. Bara två veckor till stockholm liksom.

gick in på spirit och köpte en superfin kofta till min mamma, som hon gillade supermycket! också en gratis cafe latte på espresso house :D wåååå.

Nu ska jag plugga lite matte. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0