cacoa

hej mina vänner!

idag hade jag bara två lektioner, underbart! men det var lektioner i de tråkigaste ämnena, spanska& matematik. uuhh. sen snabbt hem för emli skulle komma. vi gick ut en runda i det fina höstvädret och fotade lite granna. nu har jag precis lagat mat till hela familjen. kan bli lite knepigt att få ihop det. jag vill äta en speciell kost, alex äter vegetariskt och mamma&pappa är neutrala. aja, jag fixade det! ute med voffsingarna har jag också varit och inga läxor står på schemat. fy tusan vad underbart! så nu ska jag krypa ner i sängen, se lite 2 ½ men i väntan på simpsons och family guy. då ska jag koka en kopp te och äta choklad som pappa köpt till mig. marabou's mörka choklad, 86% cacoa. mums mums!

så godkväll på er <3

min fina vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0