jag såg blått

idag på naturkunskapen, sista lektionen då vi alla var trötta, satt vi längst ner i klassrummet och flamsade. vi var klara med alla uppgifter som behövdes göra så lektionen var väldigt lugn.. jag satt och tuggade på min bäckpenna, fråga mig inte varför. brukar inte tugga på pennor, men vi hade "lekt" en lek som involverade pennor på ett och annat sätt minuterna innan. så sitter jag där och småtuggar medan vi håller en diskution. helt plötsligt trillar baksidan av pennan av och jag känner att jag har något i munnen. tänkte att jag borde hålla för munnen, helt vanligt reflex och lugnt gå ut till toaletterna, inget misstänksamt. men simon vrålar "HAHA VAFAN JOSEFINE *pekar*" så hade ju som sagt botten av min blåa bläckpenna gått av och allt bläck runnit in i min mun och det rann nedför mina mungipor. händerna blev blåa eftersom jag försökte hålla det borta. fyfan vad de asgarvade! jag snabbt ut till toaletterna och lovisa efter. yey,alla tänder helt blåa, likaså tungan :) ack och ve.. allt jag kunde se i spegeln var blått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0