MUMMA

idag var en superdupermegabaoutaseg dag :( hade dock sovmorgon och det ler jag över. men efter det hade vi samhällskunskap (som å ena sidan var riktig intressant) vi blev uppdelade och fick ett land med militärdiktatur också fick vi en ideologi. vi var då kommunister. så stod det en massa fakta om landets befolkning, naturtillgångar, ekonomi ect. också skulle vi då tänka som kommunister eller marxist-lenanister med ett finare ord. vi skulle iaf rädda det här landet från dess undergång! to be continued :D debatt snart i guess. sen hade vi mitt hatämne, matematik B :( och engelska (som jag iofs gillar).

efter skolan gick jag ner till stan där jag skulle möta lovis. skulle in på telenor och prata om min försvunna mobil som jag gjorde en förlustanmälan på igår. usch vad jag saknar den :( efter ett deppigt samtal på telenor om att jag inte har en försäkring som täcker gick vi till Mezo's uteservering och åt caesarsallad. och nuuueeeee är jag hemma. trött som ett as är jag! :( ska se på 2 ½ men och powernapa lite. LAAAVVV


aaah it's a littoool flowår

förlåt men jag är så himla trött godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0