stockholm

ligger fortfarande i sängen och tänker på stockholm :) tänker på hur pirrigt det kommer vara när vi går på flyget, hur mysigt det kommer kännas när vi går in i lägenheten, hur exalterade vi kommer vara ute på gatorna, hur skönt det kommer vara att sätta sig ner och äta god lunch när fötterna sviker och hur fantastiskt det kommer kännas att dansa hela nätterna!

vi åker om lite mer än två veckor. wuäh! halv 8 går flyget och lovisas pappa kör oss till flygplatsen. vi ska äta en god flygplatsfrukost och jag kaaanske tar med datorn:) jo troligtvis blir det så.. väl framme i stockholm ska vi köpa kort så vi kan åka tunnelbana hela veckan(!) hem till lägenheten och packa upp lite snabbt. ner till ica och köpa hem frukost inför de kommande dagarna. SEN, SEN ska vi ut på stan. äta god lunch och springa runder tills fötterna är som gummi. hem till vår mysiga lägenhet och fixa inför kvällen. varje kväll ska vi ut och äta god mat på någon fin restaurang. sen kommer vi möta upp med mina fantastiska vänner som också är där. TJOHO, fest hela nätterna :D

funderar lite på vad jag ska köpa :) ska försöka få jobba så mycket som möjligt nu innan så jag kan spendera lite. skor är något jag måste köpa. på inköpslistan står det ankelboots från hope (vill), ett par svarta skinnstövlar och ett par fula, mysiga uggs :) sånna man kan gå i när det är 1 m snö ute (joe, det SKA vara snö iår) när man ska ut med voffsingarna.. koftor är något jag också vill ha, massa massa massa! och ett par jeans bör jag också köpa. och tjocka strumpbyxor :D något annat jag ska köpa är också ett par långa skinnhandskar och en fin mössa. lite accessoarer också och kanske en väska. jadu, OOIIIIHHH. ska bli sköjsigt! :D nu ska jag in och duscha, för sen ska jag hämta upp elsa och vi ska kolla på när våra vänner spelar final i fotboll mot vårt gamla lag :D hihihi

poss


fulsnygga uggs (haha varför blev det ful grön bakrund?) aja!

ankelboots från hope

kofta från whyred

pyjamas från hanky panky. den till vänster tack :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla vän, vad jag har förstått så är du bara 17 och för att få dricka alkohol i stockholm (som ligger i sverige dvs samma lagar som i skåne) måste du vara 18 år. och att använda falsklegg är inte att rekommendera då de är otroligt mycket mer stränga än vad de är på tivoli och gp.

dessutom är det 20 på de flesta ställena på söder och runt stureplan.

så du inte blir besviken!

2008-09-28 @ 16:59:24
Postat av: josefine

haha det vet jag väl mycket väl. har yngre vänner som brukar komma in på klubbarna så jag oroar mig inte direkt för det. sen behöver man inte gå in och dansa på klubbar, som det låter på dig..



men tack för din fina omtanke.

2008-09-28 @ 17:18:30
URL: http://josefinestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0