the war is on

hej och hå mina kära vänner.

saknar att skriva lite meningslösa inlägg då det kommer då de kommer om man säger så. idag lyckade jag iallafall med att inte försova mig. hurra! visst, jag sov lite längre än planerat, men jag kom i tid! :D en väldigt meningslös skoldag om ni frågar mig. vi fick utskällning för att vi inte hade dykt upp på friluftdagen (ack), lite mer skäll för att någon satt lås på jaqlines skåp, lite arga blickar från min psykologilärare eftersom jag läste HD och Helsingborg City på hennes uuuuurtråkiga lektion och lite mer skäll av övriga lärare för att min klass är knasig :) men så är det. och jag har överlevt!

efter skolan blev det en fikarunda på EH. försök äta lchf på ett sånt fik. blir en kopp svart kaffe typ. ännu mer avancerat i skolan då det är lasagne. Hmmmm. utmaning. blev även lite fönstershopping och tyvärr fick jag med mig lite saker hem (som jag ska lämna tillbaka imorgon snabbast möjligt) b.la. en tjock tröja, örhöngen och vita benvärmare till mina stövlar. tröjan ska iallafall tillbaks, tror jag.. ska vänta och köpa tigertröjan istället som jag hellre vill ha..

på bussen hem idag iallafall så var det som vanligt väldigt trångt. satte mig snällt på en ledig plats. lyssnar på min ipod och stör ingen. men så ser man i ögonvrån att någon tittar på en.. och man tittar vem det är. jo, då håller personen kvar blicken ett bra tag fast att man tittar rakt på personen i fråga. hallå? återgår till att bläddra mellan diverse låtar och inser att hon nu stirrar igen. vänder mig om och tittar menande på henne.. hon håller kvar blicken ett bra tag, och ser väldigt rolig ut. hon har ett roligt utseende helt enkelt. jag rynkar på ögonbrynen på ett sätt som verkligen skriker "titta på någon annan, du stör mig!" men den jäveln har ätit glosoppa till middag. tillslut kommer vi fram till min hållplats. jag ställer mig upp, stirrar ut henne totalt och hon tittar på mig.. grrr busskrig! på bussen vill man bara sova och sköta sig själv. låt alla stackars människor vara. och lär er, tydligt stirrande är irriterande!

nu ska jag göra en kopp te och titta på 2 ½ men. puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0